O nás

Vážení zákazníci,
vítejte na oficiálních webových stránkách liberecké společnosti OK Taxi, nabízející prostřednictvím několika desítek smluvních partnerů s převážně zahraničními vozy seriózní a spolehlivé služby taxi na území Libereckého kraje.



Po vytočení čísla 800 17 17 77 z jakéhokoliv telefonu (ať už pevné linky nebo mobilu) budete neprodleně spojeni s naší operátorkou (nebo operátorem). Za celý hovor vám nebude naúčtována ani koruna hovorného (tzv Zelená linka), voláte bezplatně, všechny náklady hradí naše společnost. Můžete tudíž volat i z mobilu bez kreditu nebo z telefonního automatu bez mincí nebo karty.


Nemusíte přepravu objednávat s předstihem několika hodin, jak to bylo běžné dříve, stačí zavolat max. 10 minut předem a my pro Vás přijedeme kamkoli v městě Liberci. Mimo území města samozřejmě přijedeme po dohodě také, avšak pochopitelně doba přistavení vozu bude delší, odpovídající vzádlenosti z města. V případě takové objednávky jsme bohužel nuceni ověřovat si vaše volání, tudíž budeme pravděpodobně vyžadovat sdělení vašeho čísla telefonu. Toto číslo ani jakékoliv jiné údaje o Vás jako našich zákaznících nebo o jízdě s Vámi pochopitelně nesdělíme třetím osobám, diskrétnost je zaručena.

Stejně tak ale nesdělujeme ani telefonní čísla řidičů našich vozů, neboť chráníme i jejich soukromí. Případnou ztrátu předmětů (např. mobilu, deštníku ...) vyřizuje náš operátor, o všem bude proveden zápis a záležitost bude neprodleně řešena. Naši mnohdy notně unavení zákazníci zapomínají různé předměty osobní potřeby ve vozech překvapivě často a naši řidiči vždy tyto nalezené předměty navrátí majiteli, neboť kromě lidské slušnosti je k tomu motivuje i čistě obchodní fakt, a sice že tržní hodnota stále spokojeného zákazníka je většinou mnohonásobně větší, nežli hodnota nalezeného mobilního telefonu. Toto pravidlo dobře zná a řídí se jím každý z našich řidičů.


Aby tomu tak bylo i nadále a včas byla odhalena případná nesolidnost některého z našich řidičů, jsou vedením prováděny jednak pravidelnékontroly, sledující dodržování jednotných cen a jednání v souladu s právními předpisy a vnitřními předpisy společnosti, jednak namátkové kontroly s tím samým cílem. Budeme rádi, když nám, např. prostřednictvím našeho e-mailu (Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. ) nebo bezplatné linky sdělíte své zkušenosti (jak negativní, tak i pozitivní) s konkrétním řidičem naší taxislužby. Případné reklamace nebo stížnostimůžete sdělit přímo na vyhrazené mobilní telefonní číslo 602 410 908, kde s Vámi bude záležitost vyřešena. Pokud si to budete přát, zůstanete při případném vyřizování a šetření reklamace nebo stížnosti v anonymitě.


Aby mohla být zjištěna případná nesolidnost či chyba řidiče, vždy kontrolujte, zda řidič použije taxametr a po ukončení jízdy si ve vlastním zájmu vyžádejte stvrzenku, na což máte právní nárok. Stvrzenka musí být vytištěna taxametrem, jakési potvrzení psané rukou na účtenku není u taxislužby platným daňovým dokladem.